Ztracené a šílené recenze

Lost and Delirious
slovenský Stratená
Romantický / Drama
Kanada, 2001, 103 min
Režie: Léa Pool
Kamera: Pierre Gill
Hrají: Piper Perabo, Jessica Paré, Mischa Barton, Jackie Burroughs, Mimi Kuzyk, Graham Greene, Emily VanCamp, Caroline Dhavernas, Luke Kirby, Grace Lynn Kung, Meaghan Rath, Felicia Shulman, Gabrielle Boni
(další profese)
Obsah
Tento film vypráví příběh tří dospívajících studentek, které prožívají první lásku a první vášeň a hledají samy sebe. Mary Bradfortdová přichází do privátní dívčí školy, kde se spřátelí se dvěma spolubydlícími, Tori Mollerovou a Paulie Osterovou. Mary, která se snaží sžít s novým prostředím, však brzy zjistí, že dívky jsou milenky a když se Tori pod nátlakem ostatních spolužaček snaží vztah ukončit, Pauli je schopna udělat cokoliv, jen aby ji získala zpět.

Príbeh o dospievaní, prvej láske, hľadaní vlastnej identity, tajomstvách, ale aj o pokrytectve. Plachá Mary prichádza na elitnú dievčenskú internátnu školu. Vďaka svojej miernej a milej povahe sa rýchlo spriatelí s novými spolubývajúcimi Paulie a Tori. Paulie je vášnivá rebelka, ktorá miluje poéziu, Shakespearove hry a vždy nahlas povie svoj názor. Tori je krásne dievča z bohatej rodiny, navyše bystrá a vzorná študentka, ktorú má na škole každý rád. Nováčik Mary s naivitou pozoruje dianie a vzťahy okolo seba, ale len postupne začína chápať, že jej priateľky spoločne prežívajú vášnivú prvú lásku. Situácia sa skomplikuje, keď už Tori nedokáže čeliť tichému tlaku okolia a strachu z prezradenia. Nemá odvahu nasledovať svoje city a vzťah s Paulie ukončí. Paulie je však odhodlaná za svoju lásku bojovať tak, ako za tú svoju bojovali hrdinovia Shakespearových drám..

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.